söndag 27 december 2009

Söndag igen / Another Sunday

Hej vänner, jag hoppas att ni har haft en riktigt härlig jul med god mat och härlig julstämning! Här i Skåne var det knappt att vi fick en vit jul, men det klarade sig precis!
Tänkte att det kanske var hög tid att visa lite jul här i stugan, bättre sent än aldrig eller hur! Det är egentligen inte klokt hur segt det har varit här på sistone...
I alla fall, de två första är två av årets julkort, fick faktiskt inte gjort hälften av alla jag hade tänkt göra... Kanske skulle jag också ta och göra ett par stycken varje månad så att man likosm slipper sitta med alla ett par dagar innan de ska vara skickade?! Hur gör du med dina julkort?
Det sista, som jag visar både fram- och insida på är gjort till en liten tjej som fyllde 10 på självaste Lucia dagen!
Har nu fastnat helt i Promarker träsket, även om jag inte har börjat med skuggor o dyl. än... Är nog lite fegis... Du har inget tips om hur jag ska komma igång?!
Som sagt, LÄMNA GÄRNA EN LITEN RAD INNAN DU GÅR! Är nyfiken på vem som är här o hälsar på!
Dax att hoppa i säng, jag ska jobba imorgon... Känns riktigt bra just nu eller nåt...
Kram så länge!


Dear friends, I hope you had a really nice Christimas! We barely had a white Christmas - Christmas day it started to rain so there went our snow...
Thought it might be about time to show some Christmas crafting here in my corner... Suppose it´s better late than never... Really need to get better with my posts here, I know...
They are a taste of the ones that actually were sent this year... Had planned to make MANY more than I did... Oh well, there comes Christmas next year again! Maybe I should start making them now already, maybe then would I finish in time...
Well, time to go, work tomorrow... But PLEASE; LEAVE A COMMENT BEFORE YOU LEAVE!!! Am really curious of who comes to visit!
Bye for now!


7 kommentarer:

Andrea, sa...

Beautiful cards Christine. I hope you had a good Christmas and all my Best Wishes for 2010. Happy New year

Cherie sa...

HAPPY NEW YEAR! YOU make awesome, lovely, incredibly beautiful cards!!!

Wonderful to have found you!

Cherie

Unknown sa...

Tack och Go fortsättning till dig med =D
jättefina julkort som du har gjort!

KRam!

Anonym sa...

Hej Chrisitne!
Vilka fina kort du har gjort...lovar att när jag behöver nåt anlitar jag dig...

Syns nog nån dag.

Madeleine

Andrea, sa...

Hi Christine
I hope you are keeping well. Looking forward to seeing your cards. Have a good weekend.
Andrea x

Marie sa...

Hej!
Hi, hi, hi............

Kram!

HannaoAnneli sa...

Vad gulliga.