tisdag 15 juni 2010

Tillbaka igen / Back again




Så var det dax mina vänner... Två kort och ny design på bloggen!
Båda korten har varit beställningskort som gjordes för ett tag sen, två gulliga hÄnglar...
Tillbringar i övrigt mest min tid med att invänta välbehövlig semester med att desperat hoppas på bättre väder... Men i och för sig, blir det inte bättre väder lär jag ju få massor med tid till att syssla med mina kort!
Tack alla ni gulliga människor som troget har fortsatt att komma hit o hälsa på fast det inte har hänt något här på länge... Det värmer! Hoppas få se mer av er nu och att ni kanske kan lämna en kommentar så att jag kan hälsa på hos er!
Ha en bra tisdag!
Two new cards and a new design o the blog! Finally!
Both were made a while back, of course with the favourites; hÄnglar...
A big THANKS! to all of you who has been coming by lately even though not much has been going on around here, hope to see more of you! And maybe even leave a mark so that I can come visit you!
Have a great Tuesday!

2 kommentarer:

Andrea, sa...

Good to see you back Christine, I hope you are all well. Gorgeous cards, I love he Hanglar images you have used. I have just managed to buy a few but I would love to get some Xmas ones.

Marie sa...

Hej!
Nu har jag äntligen kollat in hit. Snyggt, både korten o bloggen!
Hoppas ni haft en bra helg!
Kram