torsdag 29 maj 2008

Några till!

Det här kortet gjorde jag till en liten kille som firade dopdag alldeles nyss. Eftersom att han är väldigt förtjust i bilar och traktorer var motivet givet tyckte jag! Stämplarna är Pema motiv.




Här kommer ännu ett Mors Dags kort som min mamma fick av mig.
Stämpeln kommer från hÄnglar och stÄnglar, vilka är mina absoluta favoriter för tillfället!
Blommorna är utstansade och sammansatta med brads.
Kortet blev väldigt uppskattat av alla som har sett det, kul!
Får se om jag orkar sätta mig och vara kreativ ikväll eller om jag ska spara mig till imorgon... Är ganska trött...
Nej, godnatt!

1 kommentar:

Marie sa...

Grattis! till din blogg alltså.
Hoppas du får många besökare och vi kan utbyta lite idéer... Fast just nu går jag på sparlåga. Gör mest dom korten som jag har beställning på...
Ha det gott!
Marie