torsdag 29 maj 2008

Välkommen!

Hej och välkommen hit till min lilla vrå!
Här kommer ni att få se lite av vad jag pysslar med på min lediga tid, för tillfället mest kort då det är det som jag tycker är allra roligast att göra just nu!
Lämna gärna en kommentar om vad du tycker om det du ser, dessutom så är det roligt att se vem som har varit här och hälsat på!
Först ut är ett kort gjort med anledning av helgen som gick. Stämpelmotivet kommer från Landstoken och det tunna pappret som är flätat är fiberpapper, det syns inte riktigt!


Nu ska jag ta och scanna in lite fler kort för att lägga ut, så kom snart tillbaka! Ha det gott i solen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jätte snygga kort! Måste vara pilligt, men kul. Förstår att du måste ha både bra tålamod och god fantasi. Har du ritat traktorerna och det fritt? Gjorde själv studentkort häromdagen, men dom ser betydligt mer hemmagjorda ut om man säger så. Men det är kul att trixa lite. Gör du lika fina fotoalbum? Hade varit kul att se i så fall. Vi var i en affär här i Helsingborg i lördags som sålde mycket sånt grejs, kanske hade varit nåt för dig att besöka? Marcus blev också imponerad av dina skapelser. Hoppas vi får se mer av det.
Kram från oss alla tre!