torsdag 16 oktober 2008

Överraskning! / Surprise!


Jojomän... Ett till kort, redan! Än en gång har jag lekt med en skiss; Tilda & co #38. En frusen Tilda hamnade på bänken framför en handritad (syns det... :) ) oval som är fylld med snöglitter.
Måste rusa vidare, då mina pojkar just satt igång guitar hero i vardagsrummet... för Philip som är 6 år är det väl ok, men Vilmer som är 8 månader... inte precis en välkommen deltagare... Så innan lillebror lockar fram storebrors sämre sidor genom att dra i allt... önskar jag dig en fortsatt härlig torsdag! Kom snart tillbaka!!!
Ta da!!! Yep, a new card! Already! Used another sketch; Tilda & co #38. Love this frosen Tilda stamp! Will keep this short since my 8 month old decided to join his older brother (6 yrs) who´s playing guitar hero... those cords are great fun... So - before little brother brings out the not so nice qualities in his older brother - I´m wishing you a fantastic Thursday! Come back soon again!

6 kommentarer:

Andrea, sa...

Another beautiful card, I love how you have coloured Tilda

Marie sa...

känner igen det....
Jag laddar för fullt inför lördag;-)

Kram

Maya sa...

Heisann hoppsann Christine :)

Så flotte de to siste kortene dine er!
Og synes den hjemmelagede ovalen din ble flott jeg!
Og ikke minst imponerende,jeg klarer ikke å tegne en rett strek engang jeg ;)

Ha en flotters helg,
klemmer fra Maya :)

Anonym sa...

Fina kort du har gjort sen jag var här sist :-)
Tack för de fina kommentarerna på min blogg :-)
Ha en riktigt trevlig helg
Kram Dani

Anonym sa...

Underbart kort =D

Kram
Malin

Anonym sa...

*haha* söta barn! ;)
Lillebrorsan vill ju också spela guitarhero! Det ska ju börjas i tid! ;)
Jättefint kort du gjort! Å jag kan tänka att det är superfint i verkligheten med allt glitter! =D
Trevlig helg!
Kram Petra