söndag 5 oktober 2008

Födelsedagskort / Birthday card


Så skönt att äntligen vara tillbaka! Den senaste tiden har varit minst sagt snurrig, men det är väl så det ska vara till och från... Färglagt har jag faktiskt fått gjort en del, förberedelser inför alla julkort som det ju faktiskt börjar bli hög tid att ta itu med! Dock inte att förglömma Fars Dag!!! Beställde en stämpel idag som kommer att göra min sambo salig... Tyroler Edwin - E är ju en italiensk tyrolare så det ska väl passa!?
Great to be back! Lately it´s been kind of crazy around here... Have been preparing for the christmas cards though. Ordered a new stamp today for Father´s Day - Tyrol Edwin, since E is from that area in Italy. I think he will like it!
Nu, till kortet. Ett beställningskort som prytts med två söta stämplar från senaste hÄnglar paketet. Gissa hur jag har färglagt... Mönstrat papper från Dream Street Papers. Blommor o brads, och så lite noter gjorda med QK. Hoppas beställaren är nöjd!
Now, to the card. Stamps from the latest hÄnglar kit, guess how I did the colouring?! Patterned paper from Dream Street Papers. Flowers, brads and some notes made with QK.
Sist men inte minst vill jag tacka för alla goa kommentarer ni lämnar!!! Ett speciellt stort TACK för de goda råden om hyperlinken! Det gläder att ni har hittat hit till mig, lika stort nöje har jag under mina rundor då jag tittar på allt fantastiskt ni skapar!
Last but not least I want to thank you for all the nice comments you leave! An especially large THANK YOU for the great tips about the hyper link! It makes me happy that you have found your way here to my playhouse. And it is great fun to have a look around at all of your great work!

Ha en underbar måndag! Have a great Monday!

10 kommentarer:

Murielle sa...

Very beautiful card!
Lovely Hanglar.
Hugs, mumur

Marie sa...

Snyggt! Undrade just när du skulle lägga in något nytt... Inte för att jag e så snabb själv men.... Jag hojtar till när tyrolaren har kommit!

Kramiz

Anonym sa...

Your card is so sweet, I love the Hanglar image and the music notes look wonderful.
Carole :-)

Andrea, sa...

Beautiful card, the image is so pretty and I love the paper you have used

Camilla sa...

Så søtt kort!!
Og tuusen takk for at du er med på Candyen min!! Lykke til;)
Klemmer fra Camilla.

Dani sa...

Visst är de nya hänglarna fina ! JAg har också börjat med julkort, började redan i september. Skönt att få det gjort så att man inte behöver stressa.
Fint kort du har gjort.
KRam Dani

Anonym sa...

Jättefint kort=) Vad färglägger du med?
Butiken hoppas jag kunna få på fötter om en månad eller så=)

Kram
Malin

Anonym sa...

Hejsan Christine!
Du är duktig du som gör så fina kort! Hoppas vi kan ses snart!
KRAMIS
Birran

Anonym sa...

Hej Christine,

Blev jätteglad för det fina kortet jag fick! Passade mig perfekt. Så både beställaren och mottagaren av kortet blev nöjda :).

Ha det bra!
Hälsningar från Anna

Maya sa...

Åhhh så flott kort,Christine!
Lekkert fargelagt!!

Ha en flotters mandag,
klem fra Maya :)