måndag 12 januari 2009

God fortsättning!

En riktigt god fortsättning på det nya året önskar jag er alla som hittar hit till mig!!!

Har nu varit hemma ett par dagar och känner att vi alla börjar landa nu. Resan var FANTASTISK! Har haft det så himla bra! Det blev dock ingen pyssel shopping, men det känns som det kvittar - det var ju inte därför jag var där! Har haft två helt underbara veckor med sambons familj, vi har sett och gjort massor, dagarna har varit fyllda av skratt.
Tyvärr dämpades stämningen de sista dagarna då vi fick fruktansvärda nyheter hemifrån. Men, tillsammans ska vi nog reda ut det, vi har stått upp tilsammans genom stormar förut...
Har nu lite svårt att hitta ro till att göra kort, men jag tror nog att med lite tid så kommer det igen... Får fortsätta hämta inspiration hos er andra så länge!
Kram, hoppas vi hörs snart igen!

Wishes for an amazing 2009 for all of you!
Now we´ve been home for a couple of days and are starting to get used to being back.
Our vacation was wonderful! Had no luck with my shopping intentions, but since that wasn´t the reason I was there it doesn´t really matter! Had two great weeks with my hubby´s great family. Unfortunately the last couple of days weren´t that happy since we recieved terrible news from home. We´ll get through this somehow, we always seem to do!
So, am having a hard time to sit myself down and craft, even if I really would like to, but I hope that will change soon! Until then I will keep stopping by you guys for inspiration!

Hugs, hope to see you soon again!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på er och hoppas vi kan träffas snart!!! Glömde ju bort att sjunga singstar senast ju!!=(

Marie sa...

Hej min vän!
Nu satte du griller i huvudet på mig...
Kramar!!!

Andrea, sa...

I'm so pleased you enjoyed your trip Christine and had a fab Christmas. Sorry to hear of your bad news, I hope everything improves for you soon. Take care

Gunilla/Nilla sa...

God Fortsättning till dig också.
Härligt att du är nöjd med resan och så hoppas jag det fixar med vad det nu än är.

Kram/Gunilla

Carole sa...

Pleased you had a nice holiday, so sorry to hear you've had bad news.
Carole