söndag 28 december 2008

Ciao!

Sa här lite pa efterkälken sa hoppas jag att ni alla hade en riktigt fin jul med mycket mys o manga klappar!
Själv har jag det bättre än bra, förutom att jag inte har hittat en enda butik än sa länge som har stämplar eller nagot annat kul... STOR BESVIKELSE... Planerar att bege mig till Verona nästa vecka, hall tummarna för mig! Om nagon vet var jag ska ta vägen - berätta!!!
Nu ska jag och mina kälkakningströtta ben masa oss ner för att njuta av en latte o lite pannetone... tro mig - jag har det inte alls bra ;) ...
GOTT NYTT AR!!!
Kramar fran Italien!

A little bit late but still... I hope that you all had a great Christmas with lots of joy!
Am a bit disappointed though, haven´t managed to find a single store yet with stamps or anything... ALMOST CRYING... Will give it a new shot next week in Verona though... Can anyone maybe tell me where I can find a scrapbooking store in Italy?!
Now me and my "rodeln" tired legs are going to get a caffe latte and some pannetone...
HAPPY NEW YEAR!!!
A big hug from me!

5 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning gumman. Det låter som om du har det jätte tråkigt...not ;) Ha det så bra i la bella italia.
Kram Dani

Marie sa...

Låter helt fantastiskt! Ha en fortsatt bra semester!
Gott slut och gott nytt år!
Kram Marie

Gunilla/Nilla sa...

Låter som att du har det riktigt mysigt. Bara lite avis;=D!!

Sköt om dig och ha ett gott slut och ett riktigt GOTT NYTT ÅR vill jag också passa på att önska dig.

Kram från mig till dig
/Gunilla

Anonym sa...

Men man behöver inte leta efter scrapgrejer på semestern heller ;P
Hoppas du har det riktigt mysigt och Gott Nytt År min vän!

Kram
Malin

Andrea, sa...

Happy New Year Christine and all my good wishes for 2009
Andrea x