tisdag 9 december 2008

Dag 38 / Day 38


Tamtara! Det blev minsann en dag till! Är riktigt stolt över mig själv nu!
Måste dock erkänna att jag börjar bli lite mätt på jul nu... alltså att göra julkort... själva julen ser vi fram emot! Nej, men börjar bli sugen på lite vårfärger, papper o dekorationer! Har ju aldrig varit med i vårtrallen innan så det blir spännande! Några bra tips om vem som har roliga stämplar osv?
Måste gå o lägga mig SNART... Ska köra till Lund o träffa Vilmers läkare imorgon så det är nog bäst att vara pigg!
Kram och lycklig onsdag på dig!
Tamtara! I made it one more day! Quite proud of myself! Have to admit though that I´m getting a bit tired of Christmas... as in making Christmas cards. Look forward to the spring colours, papers and decorations! This will be my first spring of cardmaking so it is really exciting! Any good tips on where to find nice stamps etc?
Have to get to bed SOON... Am driving to Lund tomoorow to meet Vilmer´s Doctor so I better be awake!
Hugs and happy Wednesday!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint kort. Håller med om att julkorten börjar bli lite jobbiga nu.....man blir mätt på nåt sätt.
Ha en bra dag!

Andrea, sa...

Fab card, great image and papers, have a good day

Anonym sa...

Jo jag vet, var inne i verkstan och städade innan glöggminglet och plockade med en massa fina papper och det riktigt sved i tarmen att göra något annat än julkort så igår kväll satt jag och målade och det ska bli ett grattis kort yippie..