tisdag 2 december 2008

Dag 31 / Day 31

JOIN IN THE GUESSING GAME I HAVE RUNNING! MAKE A GUESS ON HOW MANY DAYS IN A ROW THAT YOU THINK I CAN MAKE A POSTING WITH NEW CREATIONS! THERE´S SOMETHING IN IT FOR THE LUCKY WINNER!!! JUST LEAVE YOUR GUESS AS A COMMENT UNDER ANY POSTING IN THE GAME, I WILL FIND IT!



Idag lämnar vi julen lite grann och firar istället min kompis som fyller år! Jag har använt mig av skissen från Sketch Saturday #21. Var SÅÅÅ sugen på en skiss idag! Som vanligt är det mitt i natten när jag äntligen hamnar här så... Förresten, kameran är igång igen! Tack för besöket!

Today we leave christmas for a while, and instead we celebrate a good friend of mine on her birthday! I used sketch #21 from the Sketch Saturday Challenge Blog. Just HAD to work with a sketch today! As usual it´s way past my bedtime (need to sleep so badly...) when I end up in here so... Oh, by the way , the camera is up and running again! Thanks for visiting today!

1 kommentar:

Andrea, sa...

Another fabulous card Christine, i love the little Hanglar images which you use. I think I will have another guess and say 38 days. Have a good day