onsdag 3 december 2008

Dag 32 / Day 32


Så var det dax för lite mer jul ;) ! Jag har använt en skiss från Ismaki, #37. Den söta stämpeln kommer från Panduro.
Tiden går så himla fort! Är du klar med alla julklappar? Jag får ont i magen bara jag tänker på det! Så därför låter jag bli... håller för öronen o säger " lalalalalala"... Vi får väl se hur länge det funkar! Kram kram!
More Christmas! Today I worked with a sketch from the Ismaki challenge blog; #37. The cute little skiier comes from Panduro.
Right now I seem to be in some kind of timewarp! Do you have a lot of Christmas shopping left to get done? I get a headache just by thinking about it... I put my hands over my ears and go "lalalalala"... Let´s see if it works!
Tons of hugs, for you!

4 kommentarer:

Marie sa...

jag håller fullständigt med dig! Jag vill nog inte inse att det snart är dax! Man blir lika överaskad varje år.och tänk om det bara var julklapparna som skulle fixas....
Jag fick en av julklapparna igår, tillsvidare anställning!

Ha det gott!

Marie sa...

Jaha nu glömde jag det igen.... 45 tror jag. Sen får jag nog ta ett snack med Eric ;-)

Andrea, sa...

Oh this is fab Christine, the image is so sweet and I love the layout and papers. Good luck with the Xmas shopping

Anonym sa...

Julklappar? Säger som di LAlalalaaaalala ;P
JÄttesött kort! Vad färglägger du med?

kram!