söndag 5 april 2009

Dax att flytta! / Time to move!

Hej alla vänner!
Jag ville bara berätta att nu kommer det antagligen att ta ett tag innan det händer något nytt här i min lilla stuga, eftersom att nu ska flyttlasset gå! Nästan alla möbler är flyttade och i natt ska hela familjen sova på det nya stället - men så var det ju det här med att flytta bredbandet... I värsta fall tar det 5 veckor, men håll tummarna att det inte blir så! Men det blir väl kanske så när man flyttar så hastigt som det blev nu. Barnen har bott hos mormor hela helgen, så sambon och jag har kunnat slita dygnet runt känns det som. Men detta blir BRA!!!
Ha det gott o glöm inte bort mig ;)
Stora kramar Christine

Hi there friends!
Just wanted to tell you that nothing will be going on here now for the next couple of weeks, since we are now moving house. Worst case scenario would be 5 weeks, but let´s hope it doesn´t take that long!
This will be so much fun, the new place is really nice, that makes it worth the hard work!!!
Take good care of yourselves and please don´t forget me ;)
Hugs Christine

4 kommentarer:

Malin sa...

Lycka till med flytten =)

Kram!

Anonym sa...

Hoppas att allt ordnar sig med bredbandet snabbt, för inte kan man leva utan det :), eller ?
Lycka till med flytten.
Kram Dani

Andrea, sa...

Hi Christine
I hope the move goes ok and you have a fabulous Easter weekend.
Andrea x
PS Keep an eye out for the postman!!

Dani sa...

Hej, hoppas flytten har gått bra. Jag väntar på ditt bredband jag med, nu var det länge sen vi fick höra från dig.
Ha det gott
Kram Dani