torsdag 2 april 2009

Nytt / New

Dax för något nytt! Sambons arbetskamrat fick en liten dotter häromdagen, kortet gjordes åt dem. Kändes helt ljuvligt att skapa i lite mer vår färger, blev man riktigt glad av!
Annars kan jag säga att det inte blir överdrivet mycket gjort här just nu - vi håller på o flyttar... o ni vet ju hur spännande det är! Men jag får ju i alla fall gått igenom allt material ordentligt o tycker att jag börjar få lite bättre koll på vad jag har!

Njut av vårsolen!



My hubbies friend from work had a new baby the other day and this is the card I made for them! Felt really good to use more of a spring palette! Don´t get too much done nowadays though since we are in the middle of moving house... yippi kay yeah...At least I get to go through all my materials though... The sooner it´s over the better!

Enjoy the sun!

3 kommentarer:

Marie sa...

Tjena bruden! Stämpelen är min ;-) men det du undrade var kanske vem som gjort den? Forma hantverk tror jag det var som är tillverkaren. Köpt i Östraby på Scrapnet.
Ha det gott!

Line:) sa...

Takk for koselig hilsen:)
Ja du må ha lykke til med flyttingen du også!
Jeg holder på med å gjøre klart hobbyrommet mitt...hurra!
Klem

Summe sa...

Heeej!
Detta kortet var för söööött :)
Vad duktig du är!