söndag 22 mars 2009

Mer födelsedag / More Birthday


Så har sonen varit iväg på ännu ett kalas. Den här gången var mottagaren en tjej som fyllde 7 och älskar lila. Stämpelmotivet är ett av de nya från hÄnglar & stÄnglars nya vårkit, så söt!!! Mönstrade pappret kommer jag inte ihåg var det kommer från. Tyckte nedre högra hörnet blev tomt så jag satte dit lite strass stenar, har inte bestämt mig än om det var en bra lösning eller inte... tjejen i fråga tyckte i alla fall väldigt mycket om sitt kort! Ha en riktigt skön måndag! Kram!
Ps. Glöm inte att lämna ett avtryck - they make my day!
So has there been yet another Birthday party amongst my big boy´s friends. This time it was a girl turning 7 who´s crazy about purple. The image is from the new spring kit from hÄnglar & stÄnglar, just adorable!!! Don´t remember who´s DP. The recipient was quite pleased!
Wishing you a magnificant Monday!
Ps. Don´t forget to leave a mark - they make my day!

7 kommentarer:

Andrea, sa...

Beautiful card Christine, your new stamp is so pretty and I love the papers. Have a great day

Anonym sa...

Hallå vännen!
Absolut! nästa gång måste du dit!! jag verkar få komma då igen så då ses vi garanterat =)
Superfint kort du gjort!! 7åringen blev garanterat superglad!! Massor av blingbling att vila ögonen på =D
Stor kram till dej å tusen tack för dina goa ord inne hos mej! *glad*

Anonym sa...

Som vanligt ett gulligt kort!!
Vi hörs!
KRAM
Birgitta

Anonym sa...

OJ så sött kort!! de Nya stämplarna är så härliga=)

Kram!

Maya sa...

Nyydelig kort,Christine!!
Hängelen er jo bare så suuupersøt :)
Gorjuss stemplene kjøper jeg hos Funkykits :)
Klem fra Maya :)

Gunilla/Nilla sa...

Ett jättefint kort och jag förstår att mottagaren blev nöjd.
Tycker det var en läcker detalj med blingstenarna. Jag älskar när det glittrar.

Sköt om dig och trevlig helg.
Kram/Gunilla

Summe sa...

Detta kortet var verkligen jättefint, härliga färger.. och det var fräckt med de små stenarna.
Kram