fredag 6 mars 2009

Nummer tre / Number three


Här har vi det, det tredje och sista kortet från kursen i tisdags. Trollsländestämplarna kommer från Stämpelfabriken och textstämpeln från Easer.
Känner att jag har en riktig förkylning eller nåt på gång... Jag har inte tid!!! Imorgon är det simskola och kalas hela dagen efter det, älskade storebror har kommit hem från Grönland så vi ska dit. Men, men... Det ordnar sig nog... Nu ska jag se till att komma iväg till jobbet så att man kan åka hem o sova sen. Det har ju inte blivit mycket sömn inatt då jag hostat nåt vansinnigt...
nej, får skriva mer sen!
Ha en bra dag!
The third and last card from Tuesdays class. The sentiment is a birthday greeting from Easer.
I start to feel like I´m coming down with the flu or something... Didn´t sleep much last night since I was caughing like crazy... I don´t have time for this! My brother just came home from Greenland and we are going to see him. Oh well... Better get ready for work now...
Have a great day!

3 kommentarer:

Andrea, sa...

Beautiful card Christine, I hope you are feeling better today. Have a good time with your brother

Anonym sa...

Hoppas inte förskylningen bryter ut nu när det är så mkt skoj på gång. Jättefina trollsländor på kortet :)
KRam Dani

Marie sa...

Fy bubblan, hoppas din förkylning drar sig tillbarka. Det gjorde dock inte min... Snörvlar och har ont i halsen så det blir till att vila i helgen. Det var INTE mina planer men men....
Kul att höra att din bror kommit hem. Jag vet att du längtat efter detta!
Ha det gott!