torsdag 12 mars 2009

Födelsedag / Birthday




Min brorson fyllde år i måndags och detta är korten jag gjorde åt honom, ett från oss och ett från farmor. Ledsen att det översta är på fel håll, har försökt rätta till det men... Har du kanske något tips?
Själv ligger jag i sängen och mår mest bara apa... Förkyld, ont i bihålor och öron och hals... Inte mitt piggaste och gladaste jag... Ont krut förgås ju i och för sig inte så lätt, så det är väl bara en tidsfråga innan man är på benen igen!
Passa på och ta en titt hos min vän Marie , hon har blogoversary idag och firar med en liten utlottning bland kommentarerna! Missa inte det!
On Monday, my nephew turned 2 years old and this is the cards I made for him. One from us and one from Grandma. Sorry about the one being the wrong way, have tried to fix it...
I have come down with a cold that totally has swept away my feet... Hope to back on them shortly though...
Today my friend Marie celebrates her first blogoversary with a little something for one of those who leaves a comment today, so rush on over!

9 kommentarer:

Marie sa...

Hi hi. Man tackar tackar för omnämnandet...
Krya på dig!!!!!!

Cindy Haffner sa...

Cute, cute.

Anonym sa...

Söta kort. Prova att vända på det i photo shop. Jag brukar göra det.
Tråkigt med förskyldningen, hoppas att den ger med sig snart.
Krya på dig
Kram Dani

Cornelia sa...

Hej! Och tack för kommentar! Nu har jag lagt ut en länk till beskrvningen... men du får den här också!

http://www.kaisercraft.net/au-nz/pdfs/paper-craft/origami-flower.pdf

Line:) sa...

Hei og takk for koselige hilsninger:)
Det der med å vende bildet...når du skal hente bildet fra pc/mappen bildet er i,så høyreklikk på bildet,det skal da stå en plass i listen:vend med/mot klokken,trykk på en av dem og vips er bildet rett vei:)Håper dette hjelper deg!
Klem

Jodi sa...

Thank you for stopping by and leaving a sweet comment on my blog! I love these cards you made, they are sooo cute!! The hanglar is so cute and your card for your nephew as well!!
Hugs,
Jodi =)

Anonym sa...

Skönt att jag har övertygat dej för du MÅSTE (enligt mej) åka på nästa mässa!
Mest (enligt mej) för att jag ska få träffa dej! ;) Men också att du ska få shoppa loss såklart! ;)
Japp, nästa mässa hålls i Gbg till hösten! Tiden går som tur är fort!! =)
Supefina kort du gjort!
Brorsonen måste blivit själaglad! =D
trevlig helg!
kram Petra

Anonym sa...

What fabulous cards, just love your Hanglar cards! Beautiful colouring too.
Thanks for your kind comment.
Carole

Anonym sa...

Verkligen jättesöta kort Christine! Du är så härligt kreativ. Sköt om dig, Kram Kerstin