söndag 8 mars 2009

Nytt kort / New card


I helgen har det varit kalas för våra goda vänners dotter som fyllde 6 år, här är hennes kort. Måste erkänna att jag blev riktigt nöjd, till sist... Äntligen fick jag användning för strass stenarna jag köpte i julas! DPt ingick i candyn jag vann hos Dani för ett tag sen. Texten kommer från Easer och så en hÄnglaflicka. Har strukit lite Stickles på blommorna.
Ska nu sätta mig och färglägga litegrann, har en hel del kort på gång inom kort så det är bara att jobba på... Önskar dig en bra ny vecka! Kram!
Our good friends daughter celebrated her birthday this weekend and this is the card I made for her. Finally I got to use the rhinestones I got a while back! The DP was part of the candy I won at Dani´s a while back.The sentiment comes from Easer and of course a hÄngla girl... Stickles on the flowers.
Now I´m gonna sit down to get some colouring done, always good to have material prepared! Wishing you a great new week! Hugs!

5 kommentarer:

Marie sa...

Guuud vilket fint kort! Förstår att det passade perfekt till en tjej i just den åldern. Rosa, glitter, diamanter.... Kan nog inte bli bättre!!!!
Vi ses! Ha det gott!

Maya sa...

Åhhhh Christine,dette var nyydelig!
Herlige farger og lekkert med bling detaljene!

Eventyr kortet mitt er laget med 3D effekt.
Stemplet bakgrunnen først,og deretter satte jeg alt jeg ville ha i front av boksen på 3D puter.
Masse klipping av motiver med andre ord!
Go`klem fra Maya :)

Andrea, sa...

Beautiful card Christine, I love the flowers and all the sparkle. Have a good day

Donna sa...

Very pretty card and such beautiful flowers :) Donna x

summe sa...

Awww detta var så sött, kan tänka mej att flickan blev glad :)