lördag 14 juni 2008

Bullbaks maraton...

Har du någonsin bakat kanelbullar till en sommaravslutning med typ 120 gäster? Det har jag... Tog alldeles nyss ut den sista plåten ur ugnen. Av alla vansinniga uppdrag jag har en viss förmåga att ta på mig... Jag lär inte göra om det!!! Fast det luktar kanelbulle i hela huset, inne hos grannen med! Det största felet är att jag (inte helt olikt mig...) skjuter upp saker in i det sista alldeles för ofta och då blir det gärna maraton av det! Jag kan säga att nu väntar ett tvättstugemaraton och EFTER det... Då har jag massor av kort att göra!!! Ett par stycken beställda, men ideér till mer än en handfull fler! Det riktigt kliar i fingrarna på mig!!! Vill passa på att tacka för kommentarerna ni skrivit, det är alltid lika roligt! Skicka gärna fler ;-) !!! Är du på jakt efter det där alldeles speciella kortet, vem vet - jag kanske kan hjälpa dig! Nu ska jag gå och smaka en rykandes färsk bulle innan det är dax att krypa i säng. Jag kan lova att det blir morgon alldeles för snart!!! Ha en riktigt skön helg! Vem vet, kanske hinner jag tillbaka innan den är över!?

1 kommentar:

Marie sa...

hi hi hi. Vi är alldeles för lika du och jag! Låter som en spännande sak, 120 gäster... inte hemma hos er antar jag! ;-)
Kramiz marie