söndag 1 juni 2008

Godmorgon!

Jag hann bli färdig med mina kort som skulle vara klara idag! Det är sant som de säger att man jobbar bäst under stress, jag i alla fall! Det gick så undan att det blev ett kort extra!
Det här är kortet som var beställt, den ena versionen. Blev ombedd att fixa ett kort till vår körledare nu till terminsslutet och kände att det skulle passa med något musik-inspirerat! Det enda jag inte är nöjd med på detta kortet är att det inte syns att grundkortet är vitt här på bilden, så nu har jag lärt mig något nytt - måste tänka på bakgrundsfärg när jag scannar! I alla fall så kunde jag inte riktigt bestämma mig för hur det skulle se ut under processen, så jag gjorde helt enkelt två! Det andra kommer längre ner!


Familjens födelsedagsbarn ska föräras med detta kort. Än en gång har jag valt ett lånat motiv, Flisan från Landstoken. Trollsländestämpeln kommer från Stämpelfabriken. Blommorna är utklippta peel off´s som jag satt på olika lila papper.

Här kommer den andra versionen av musik-kortet. Funderar lite på om det inte borde vara en vit matta till mellan det lila och det tryckta pappret, vad tycker du?!
Som sagt, kommentarer blir uppskattade! Tack för besöket! Nu ska jag ut i solen med familjen, dagen kommer att spenderas i det gröna på Skånes Djurpark!!!



1 kommentar:

Marie sa...

Vilka fina kort du fått till den här gången oxå! Varifrån har du fått instrumenten?
Hoppas ni hade det gott i Djurparken.
Kram Marie