söndag 17 augusti 2008

Presentpåse - Gift bag


Ta da! Här är den... mitt första försök till att altra en presentpåse! Låt mig bara säga att jag hade jättekul under processen, slutresultatet blev inte som jag tänkt mig det från början den här gången heller! Men tro mig, jag är lika glad för det! Nästa gång använder jag dock kameran istället för att scanna, som synes gick det inte så bra...

Eftersom det har varit en del besök från andra länder har jag bestämt mig för att skriva på engelska också, sen kan alla ta del av mitt material!

Nu ska jag skutta över till skrivbordet för att ta itu med mitt nästa projekt, ett födelsedags kort som jag har tänkt ska innehålla lite inspiration från både här och där! Lätt uppspelt är jag, vi får väl se hur det blir!

Ha en underbar söndag! Kram och tack för titten! Lämna gärna ett spår efter dig!!!


Ta da! Here it is, my first attempt of altering a gift bag! Had a lot of fun during the process and even though the result didn´t quite turn out the way I had imagined it, I´m really happy about it! Next time though I will use the camera instead of trying to use the scanner... as you can see it didn´t turn out very well... Oh well!!!

Since some of you, my dear visitors, aren´t Swedish speaking I decided to make an effort on your behalf! Just figured it might be nice!

Now I´m gonna skip along over to my desk to start my next project; a birthday card I´ve been thinking about for some time now. Let´s see how it turns out!

Wishing you a wonderful Sunday! Thanks for stopping by, please leave a mark!!!

9 kommentarer:

Camilla sa...

Hei Christine!! Så flott gavve pose, lekre farger og så søte blomster!!:)
Og tusen takk for koselig kommentar! Ha en flott søndag!
Klem, Camilla.

Anonym sa...

Påsen är jättefin och det är ju så roligt när man håller på och skapar.
Tack för dina snälla kommentarer, det är alltid kul.

Kram
Ankie

Dani sa...

Va mycket fint du har gjort sen jag tittade in sist.
Det viktigaste är att man har kul när man pysslar. Påsen är jättefin, gillar färgerna.
Roligt att du har en pyssling hemma som har fastnat för detta :-) Han är jätteduktig.
Ha det så gott
KRam Dani

Helena sa...

Jag tycker att påsen är jättefin.=)
Det kanske är något man måste prova på.
Jag använder alltid kamera när jag tar bilder på mina kort.
Ett bra tips är att skippa blixten.
Ha en mysig måndag!
Kram

Andrea, sa...

Gorgeous little bag Christine, I love how you have twisted the ribbon

Anonym sa...

Beautiful gift bag...I love the flowers and ribbon.
Carole ;o)

Marie sa...

Tjusigt bruden! Jag har oxå gjort lite annat än kort... Vi får väl se om det hamnar i bloggen ;-)

Ha det gott! Vi hörs!
Marie

Anonym sa...

Å tack så mycket =)

Men du vilka fina grejer du gör! WOW!
*imponerad*

Ha en härlig kväll!

kram!

Dawn sa...

Love black and white!
Thanks for stopping by my blog!

Dawn