onsdag 3 september 2008

Suck... - Sigh...

Här sitter jag... och bara sitter... är absolut inget jag har tid med just nu, men så är det... Vet egentligen inte varför, det bara är så just nu. Dagarna räcker bara inte till, och frustrerad blir man. Har ju så mycket ideér som jag vill göra något av! Antar att allt har sin tid... Hoppas på att vara tillbaka riktigt snart och att då ha något att visa er!
Ha det så bra och ta hand om er!
Vänta, jag insåg just en sak... tiden räcker inte längre för att jag springer! Eller hur?! Hmm... tål att tänka på! Kram på er alla!

Here I am... just sitting here... not really what I have time for... The days are too short, and I get so frustrated. Feels like I don´t have time for anything! Suppose everything has it´s time, but still! Hope to be back soon with something to show you!
Have a good day and take care!
Just realized something... time doesn´t last longer because I run! What do you think? Hugs to all of you!

2 kommentarer:

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

gosh.. thanks for this posting.
thats how i feel too :-)
hugs
claudi

Hanne sa...

Hei Christine :)
Etter alle dine hyggelige besøk hos meg fikk jeg endelig anledning til å stikke innom hos deg, og da ble jeg så lettet! Det er akkurat sånn jeg har hatt det de siste dagene (og ellers også, i blant) I forgårs var jeg både sint og lei meg, etter å ha sittet HELE dagen for å få ferdig tre prosjekter, og da dagen var slutt, var ingenting ferdig!

Så jeg tror du har funnet ut av det selv, noen ganger blir det bare for mange planer... gjøre en ting av gangen, og når det står fast, er det lurt å bare gå og gjøre noe annet, det hjelper for meg i hvert fall :)

Håper du har det litt bedre nå, og kanskje et nytt stempel kunne få deg i bedre humør? Jeg har en trekning gående i bloggen min ;)
Ha en fin dag, min venn! Nå skal jeg gå tilbake og legge deg til i bloggelista mi :)

God klem fra Hanne:)