söndag 1 februari 2009

Award!

För ett litet tag sen fick jag denna söta award av två gulliga tjejer, Malin och Linemor. Tusen tack tjejer!

Så har det nu blivit min tur att föra den vidare!





Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!



Efter lite funderande har jag valt dessa (utan inbördes ordning ;) ) tjejer som jag finner väldigt inspirerande! Passa på att ta en titt hos dem om du inte varit där förr!



Andrea
Anna
Birgitta
Lotta
Marie
Gunilla
Petra
The 80´s Me



A while back I recieved this nice award from two sweethearts (top two links) and now I am passing it on! Follow the links and you will understand why these are the chosen ones! Since I assume that most of you already has seen it, I will not translate the text!

Tack för mig, Ciao!