onsdag 11 februari 2009

Utmaning! / Challenge!

Min vän Linemor har utmanat mig!


Jag skulle ta den 6e bilden i min 6e bild mapp och lägga ut på min blogg samt skriva lite om bilden. Dessutom ska man skicka utmaningen vidare till 6 personer. Lite pirrigt... ska nu ge mig iväg o leta upp bilden - man vet ju aldrig vad det är för bild...


Här är den! Mina två stjärnor!!! Philip och Vilmer är på väg till en maskerad, i november var det om jag inte minns fel. Sötare Robin Hood och Lille Skutt har sällan skådats!

Och nu skickar jag vidare!!!

Marie
Dani
Maya
Gunilla
Birgitta
Ankie G

Se er som utmanade tjejer!!!

I´ve been challenged by my friend Linemor (link above!)! I had to take picture 6 from my 6th folder with pictures and put up on my blog. Also I had to write something about my picture.

This is my two sweeties Philip and Vilmer on their way to a Halloween Party! There has never been a sweeter Robin Hood or Lille Skutt (swedish cartoon figure!) sighted ever!

Next I had to pass the challenge on to 6 persons, you will find their links too above!

4 kommentarer:

Marie sa...

Tack, det var ju inte så avancerat... Denna gången lyckades du ju tom få rätt på min adress ;-)
Kram på dig! Snart ska vi tampas igen....

Maya sa...

Tusen takk for utfordringen!
Så utrolig herlig bilde av dine to små stjerner!
Ha en flotters fredag,
klemmer fra Maya :)

Andrea, sa...

Fabulous photo Christine, I love his spikey hair. Still no parcel I'm afraid, don't worry about making another necklace for me.
I hope you have a wonderful weekend

summe sa...

Vilka sötisar! Du måste vara en stolt mamma :)