onsdag 11 februari 2009

Inbjudningar / Invitations


Jag har faktiskt fått någonting gjort!!! Philip och jag har hjälpts åt att göra inbjudningskort till hans kalas; han har valt färg på korten och stämpelmotiv, sen fick jag göra resten. Han är så nöjd!!!
Många kort och många barn blir det... Tur att mormor har lust att vara barnvakt till lillebror, ser framför mig hur den stackaren blir nersprungen...
Har nu två kort som måste vara klara till helgen, så egentligen har jag nog inte tid att sitta här och uggla...
Tack för titten och kom snart igen!
I have actually gotten something done! Invitations for Philips Birthday Party; he chose the colour of the cardstock and the images and I got to do the rest... Many cards and many kids... Luckily grandma will take care of Vilmer...
Have two cards to have done before the weekend so I better get going!!!
Thanks for stopping by and please come back soon!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilken kreativitet...
Barnen tackar för inbjudan och de kommer!!=)
Är sååå förkyld och hängig...
Ha det bra och tack för utmaningen, ska ta tag i den en annan dag när jag är piggare!
KRAMIS

Anonym sa...

Jättefina inbjudan, roligt när barnen är med.
Jag har lagt din vinst på lådan idag och hoppas att du får den snart :) förlåt att det har tagit sådan tid, har haft jättemkt runt omkring mig.
Trevlig helg vännen.
Kram

Andrea, sa...

Fab invitations Christine, I love all the images you have used.

Anonym sa...

Wow va många barn det måste komma!!

Jo, det är stickles jag använder, det finns nog på alla blommmor jag sätter på korten.

Ha en trevlig helg.
Kramis

Anonym sa...

Oj så många fina inbjudningskort. Hoppas ni får ett kul kalas!

Anonym sa...

Oj så söta inbjudningar! Tur att dom har så duktig mamma!

Kram!

Anonym sa...

Du jag kan säga att enda anledningen till varför mitt rum inte ser ut som ett bombnedslag just nu, är för att det är nygjort! Annars är det kaos jämt haha!!

Kram