tisdag 22 juli 2008

En lyckans dag!

Idag har jag fått en underbar present av min gullige sambo!!! Min QK Squeeze! Snacka om överraskning!Jag är så glad, som ett litet barn på julafton! Den har redan fått gå varm här ikväll, är så nöjd, så nöjd... Resultatet lägger jag ut i helgen, det får vara lite hemligt så länge! Fick även lite nya papper, som är så fina, så fina!

Och inte nog med det... Philip fick sin efterlängtade nya cykel! Han är om möjligt ännu lyckligare än jag! Vi har fått vara snälla in den i hallen över natten, så att "ingen stular den för då blir jag galen så jag dör!" Det känns lugnast att den står inne... Min store prins...

Nu en fråga... vem tror du sover med störst leende i natt - jag eller Philip?
Hmm... svårt val!

Nu skuttar jag ut till in nya kompis i köket så att ingen stular den med!

Lev väl!

Inga kommentarer: