torsdag 24 juli 2008

Klant Fia!


Helt otroligt! När min moster fyllde år skickade jag kort till henne, likaså har jag skickat tack kort efter dopet. Hon har aldrig fått dem!!! Jag har skrivit fel adress! Begriper inte hur jag har lyckats... Ordningen är i alla fall återställd - har gjort ett nytt tack kort och istället gjort ett namnsdags kort då hon har namnsdag imorgon! Resultatet syns här ovan. Har använt min QK som synes, kul kul kul! Fjärilarna är gjorda med punchar, vingarna har jag vikt upp. Namntagen är fäst med 3D kuddar. Det gulliga mönstrade pappret kommer från Inque, ljuvliga färger!
Förresten, kusinens flytt kort som jag skickade häromdagen, skickade jag hem till min moster, so guess what... Jag får göra ett nytt sådant också! Tur att man tycker det här är roligt!!!
Som vanligt lyser inte solen längre, men det är snart lördag, det tycker jag är bra! Då ska Erich och jag ut på äventyr, ser mer än lite fram emot det!
Hej så länge!

3 kommentarer:

Andrea, sa...

Beautiful card, the paper and butterflies are so pretty

Marie sa...

Grattis till din nya kompis! Blev genast nyfiken, vad är det för äventyr som ni ska på i helgen? Låter bra det där med att ta in cykelen, jag skulle inte heller vilja vara med om att nån stular den!

Ha det gott!
Kram marie

Dani sa...

Roligt att du hittade till min sida, tack för kommentaren.
Har tittat runt här hos dig och har hittat mycket fint.
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll.
Dani