måndag 21 juli 2008

Namnsdag


Det drar ihop sig för namnsdag, och då mottagaren inte går in och tittar här nu, lägger jag ut kortet redan!
Stämpeln kommer från hÄnglar o stÄnglar och är färglagd med vanliga färgpennor (jag vill lära mig använda akvarellfärger!!!). Transparent papper med swirls. Under den grå mattan har jag fäst vikta remsor av rött sidenband - nästa gång ska jag göra dem längre, tycker dessa är för korta! I väntan på inköp av QK har jag använt peel offs till texten, så även till hjärtanen!
Nu ropar min säng, VÄLDIGT HÖGT... Så godnatt på er vänner!

4 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Tack snälla du för gullig kommentar på min blogg, GLAD!!
Det blev jag också när jag såg ditt fina kort.
Ha en bra dag
/Gunilla

Marie sa...

Tjusiga kort! Prova att sätta på något band e dyl på inflyttningskortet, du ska se att det blir helt annorlunda! Här hemma blir det inte mycket skapat just nu. Vi städar istället... :-( men det ska göras det oxå. Här var ganska igengrott!
Men snart kanske....
Ha det gott!
Marie

Anonym sa...

Tack så mycket för din snälla kommentar, du är välkommen så ofta du vill, alltid roligt med besök:-)

Mysig blogg du har, kommer också gärna tillbaka.

Hälsn Sandra

Andrea, sa...

Beautiful card, that is such a sweet image and I love the vellum