lördag 26 juli 2008

Lördags trio


Så var det äntligen lördag... Har längtat hela veckan! Ikväll ska vi ut och äta med ett par goda vänner som firar bröllopsdag, vuxenmiddag på riktig restaurang!
Tillfället får ju inte gå obemärkt förbi, man måste ju ha ett kort! Som stämpelmotiv har jag använt pojken och flickan på pall från hÄnglar o stÄnglar och monterat ihop. Hjärtanen gjorde jag på fri hand och använde min kompis QK till texten. På insidan har jag skrivit parets namn och bröllopsdatum med samma bokstäver, samma färg. Riktigt gulligt tycker jag!

Mormor har ju förärats med uppdraget att passa pojkarna, första gången vi går ifrån Vilmer en längre stund! Tyvärr har färgerna blivit mycket mildare i scannern... det är en riktigt sprakande karamell! Pappret med fötterna vet jag tyvärr inte var det kommer ifrån, men det finns med händer också!

Avslutade kvällen med att göra ett grattis kort, alltid bra att ha på lager! Blommorna är utstansade med vanlig punch, prickiga pappret kommer från s.e.i.
Måste också berätta att Erich gjorde ett kort igår! Hans jobbarkompis gifter sig idag, så han gjorde ett helt otroligt kort som han överlämnat med en flaska vin från Erichs hemmaregion i Italien. Jag tror vi kommer att pyssla tillsammans fler gånger! Mysigt!
Nu måste jag springa vidare till strykbrädan, vi måste ju se presentabla ut ikväll! Ha en härlig lördag!


3 kommentarer:

Marie sa...

Jag gläds med dig! Hoppas er kväll var lyckad och att ni kunde njuta av att vara BF på riktigt!

Kramiz Marie

Camilla sa...

Hei! Så flotte kort!! Liker spesielt godt det bryllupskortet med hAnglarene;)
Klemmer fra Camilla.

Andrea, sa...

Beautiful cards, I love the images you have used