fredag 11 juli 2008

Erichs födelsedag!

Idag är det min älskade sambos födelsedag, så först blir det frukost på sängen, sen får jag äran att ta en svängom med golvmoppen - Philip har ju tingat vår nya dammsugare... Senare blir det middag med min familj och givetvis lite tårta! En lite tve eggad dag då saknaden efter Erichs familj blir lite större än vanligt... Men jag garanterar att telefonen går varm hela kvällen och jag får chans att uppdatera min italienska!

Philip är SÅ exalterad, vi har ju gjort kort till pappa!!!

Behöver jag berätta att herrn ifråga är ett totalt fiskefreak... Det är mitt fel dessutom... Men det bjuder vi på!!! Ser du "skrafset" som syns uppe vid det vänstra hörnet?! Det är faktiskt ett fiskedrag som ska hänga o dingla längs den kanten på kortet. texten är egenhändigt författad och, ja, jag blev ganska nöjd med resultatet! Hoppas att han tycker om det!

Annars är jag mest bara jättesugen på att stämpla... Har massor med idéer till nya kort, men precis som alla andra bara så mycket tid. Är dessutom i behov av en större plånbok, med innehåll..., då jag bara vill shoppa loss i hÄngla shopen. Hoppas att det är ett nytt paket på gång efter semestern, jag bara VILL HA!!!

Jaha, nu ska kaffet vara klart om 3 timmar, undrar om det är lönt att gå o lägga sig... För barnens skull ska jag faktiskt ta mig en liten powernap, utöver tidigare nämda övningar har jag lovat Philip att vi ska träna skjuta straffar (är rätt så vass på det :) !) och lille Vilmer kräver sitt då jag konstant får springa o leta efter honom nu på golvet... Kasa baklänges är lattjo lajbans!!!

Godnatt!

Inga kommentarer: