måndag 17 november 2008

Dag 16 / Day 16 STILL GOING STRONG!!!

MIN BLOGCANDY/GISSNINGSLEK RULLAR VIDARE! DETALJER UNDER 2E NOVEMBER!

Idag har jag faktiskt något helt nytt (för mig i alla fall...) att bjuda på! Har gjort mitt första försök på en tändsticksask! Kul, kul, kul!!! Har redan idéer på gång för fler! Använde en Magnolia stämpel, lite Stickles, mönstrat papper från Dream Street Papers.
Vill passa på o tacka alla ni gulliga som kommer förbi o lämnar gulliga kommentarer! De värmer o motiverar! Har tyvärr inte själv varit ute på några större bloggrundor på sistone, men jobbar på att komma igång igen! Kommer snart o hälsar på! Kramar i massor!
MY BLOGCANDY/GUESSINGGAME IS STILL ON! DETAILS UNDER NOVEMBER 2ND!
I have just tried something completely new for me; matchboxes! Great fun, am sure that I will make more of those! Used an adorable image from Magnolia, some Stickles and DP from Dream Street Papers.
Want to thank all of you sweethearts who takes the time to come visit and leave comments! It definitely puts a smile on my face! Am sorry to have to say that I haven´t been that much of an active visitor myself lately, but I am definitely working on getting better! Before you know it I just might swing by and say hi! Loads and loads of hugs!

3 kommentarer:

Line:) sa...

Hei så utrolig søt den fyrstikkeska var da:)Blir ekstra koselig å tenne julelys med slikt!
Ha en fin dag:)

Marie sa...

jaha då får det väl bli en ny gissning... Jag drar till med 21 det är ju oslagbart sägs det ;-)

Ha det gott!

Andrea, sa...

Beautiful I love how you have coloured Tilda