lördag 8 november 2008

Dag 7 / Day 7


Så har vi nått kort # 7 i min challenge! Vill du vara med - läs mer under 2e November !
Till kortet, ett best. kort till en man. Nu är jag tillbaka till skisserna igen... älskar att jobba med dem! Den här gången jobbade jag med en skiss som jag hittade på Stämpelgårdens blogg som en challenge. Den charmige stämpeln är kalas Flisen från Landstoken och det mönstrade pappret kommer från Dream Street Papers!
Fy bubblan vad jag är slut! La mig ner för att somna Vilmer efter lunchen och slocknar jag med... Nu är jag helt slut - och vi som ska bort om ett par timmar!!! Lovely... Nej, nu ska jag gå och dricka kaffe och försöka vakna... Håll tummarna!
Kommer du och hälsar på imorgon? Tror du att jag har fler kort på gång?! Vem vet... Kram, kram!
We have reached card # 7 in my challenge! Wanna join in? More info under November 2nd! To the card, a birthdaycard for a man. And now I´m back with the sketches, just love working with them! Found this in Stämpelgårdens blogg, a challenge. The adorable stamp is party Flisen from Landstoken and the patterned paper comes from Dream Street Papers!
I am so tired! Laid down to put the baby to sleep after lunch and fell asleep too... And now I can hardly wake up, and we are going over to our friends tonight.... Lovely... Coffee!!!
Will you come and visit tomorrow? Do you think I have anymore cards lined up? Who knows... Hugs!

1 kommentar:

Marie sa...

Hmm verkar snart som jag får öka på min gissning... Var ska man skriva det nya talet?
Kram Marie