torsdag 6 november 2008

Dag 5 / Day 5


Dagens bidrag (jippi - har klarat fem nu!!!) till min challenge kommer lite sent - helgen är ju redan över... Men, men...
Världens sötaste häxa från Magnolia pryder kortet tillsammans med spindelpapper från Reminisce, har använt båda sidorna! Spindelnätet har jag ritat på frihand, tack för tipset gulliga Marie - du är en pärla!
För dig som möjligtvis är ny så finns all information om min challenge under inlägget från 2 november! Det finns gott om plats för fler!!!
Blåsiga kramar från Skåne!
Todays card is a bit late, since Halloween already has passed, but now I´ve passed 5!
For the card I used the most adorable witch in the world from Magnolia along with spiderpaper from Reminisce. Drew the spiderweb myself, after a tip from my great friend Marie.
If you possibly are new to my challenge you will find all information under the posting from November 2nd! Join in you too!
Windy hugs from Skåne!

3 kommentarer:

Marie sa...

oj tackar tackar!!! Fast nu var det ju inte jag som kom på det där med spindelnätet, det var ju Ulrika! ;)
Ha det gott!

Anonym sa...

Jättesött kort! Å jag håller med dej om att den där häxan är så där extra söt!! =D
Tusen tack för dina söta ord inne hos mej!! =D
STOR KRAM Petra

Anonym sa...

Så fina korten är, brukar kika inom hos dig!
Jag tror på 13 dagar... / Kram Ulrika