söndag 2 november 2008

Mer jul och Candy / More Christmas and Candy


Så var det dax för ett nytt försök! Vi får väl hoppas att datorn håller sig frisk nu!?!
Har använt skissen från Friday Sketchers #20. Den söta stämpeln kommer från Panduro och det mönstrade pappret från Around the Block.

Har en liten utmaning till er mina vänner! Eftersom att det nu har gått på sparlåga här med mina inlägg har jag nu en liten hög med kort som ska läggas ut. Nu undrar jag - hur många dagar i rad tror du att jag kommer att lyckas med att få in ett inlägg? Den som gissar rätt / närmst belönas med en överraskning! Så gissa på o lämna svar under kommentarer, utmaningen är över när jag "missar" och det går bra att gissa varje dag om man vill! Tipsa gärna era vänner!
Söndagskram o vi ses väl imorgon?!

Back again... Now with some more Christmas! I used the sketch from Friday Sketchers #20. The cute stamp comes from Panduro and the patterned paper from Around the Block.

Now on to the Candy. Since my postings has become long overdue, I now have several cards that will be posted. For how many days in a row do you think I will manage to make a posting? Accurate guess or the closest will be awarded with a suprise! So, guess away and leave your answer as a comment. The "challenge" is over as soon as I don´t make a posting that day. You can guess as many times as you like. Feel free to tell others!
Sunday hugs and I will see you tomorrow!

21 kommentarer:

Marie sa...

Ha ha ha. Ja undra hur länge du kan hålla löftet.... Vet inte om jag ska säga ett antal för att göra dig glad eller vad jag verkligen tror... Jag säger 9 dagar.
Hoppas jag har rätt!

Marie sa...

Hallåååå!!!??? Jag kanske borde ändra min siffra....
Du måste snart komma hem och kolla, jag har gjort om i min pysselhörna....

Anonym sa...

Jag tror 7 dagar! Ha det bäst!

Anonym sa...

Hmm, jag tror 6 dagar haha.
Jättefint kort, har oxå köpt dem men ej kommit riktigt igång med julproduktionen men så fort fars dag är över så smäller det..

Ha det gott och naturligtvis hoppas jag att jag vinner!!!

Andrea, sa...

Fabulous card Christine, I love the papers and the cute image

Andrea, sa...

Forgot to say, I think you will post a card everyday

Karina Beck sa...

Jeg gætter på 8 ; )

Anki sa...

Hej! Superfint kort! Tusen tack också för dina gulliga ord på min blogg. De värmer!
Anki

Murielle sa...

This is absolutely gorgeous, Christine!
Marvellous compositions.
Fantastic colours.
Thanks for your visit in my blog.
Hugs Mumur

Hildes kort sa...

Jeg tipper at du husker dette i 11 dager

Fra Hilde...
Blir spennende å følge med nå...

Rosette sa...

Oh that's a cute competition.. just like your cards :)
I think it will be 7 days! ;)

Barbi sa...

Great game ... I think 12 days :)

Pam's Pride sa...

I think 11!! Good luck!
Linking you up to my blog!

Karina Beck sa...

Du siger at man godt må stemme igen. Så siger jeg 12

idaws sa...

I think you are gonna make 17 days :) Because you want to make many cards and make a lots of days. :D

Anonym sa...

Hi! My guess is 13.
Will post the link in "blog candy alerts", now.
Vanja

Karina Beck sa...

Jeg siger 14 : )

Anonym sa...

Now I don't know. Maybe 15.

Villblomsten sa...

Jeg er i julestemning - så jeg gjetter 24 dager :-)

jeg legger inn link på siden min jeg også :-)

idaws sa...

Jeg tipper 30 kort, siden du går slik inn for dette :)

idaws sa...

Gratulerer med at du har klart å lage så mange kort, sammenhengende :D
Jeg tror du kommer til å greie å lage kort i mange dager framover, derfor tipper jeg 45 :D