måndag 10 november 2008

Dag 9 / Day 9


Till dagens kort har jag använt samma skiss som igår; ABC Challenge av Katharina. Har använt ett annat papper, från Art Blanché, vilket gör att kortet ser helt annorlunda ut tycker jag! Samma stämpel också, men med annan färgläggning. Vilket tyckte du blev bäst?
Min gissningslek/ blogcandy är fortfarande i full gång. Var med du med! Info hittar du i inlägget från den 2e november!
For todays card I´ve used the same sketch as yesterday from ABC Challenge by Katharina. Used a different paper , from Art Blanché, and different colouring on the image, which makes the card look completely different! At least I think it does! Which one is your favourite?
My guessing game is still open for entering!!! Find more info under the posting of November 2nd!

6 kommentarer:

Annie sa...

you have made lots of gorgeous cards since my last visit! love all the Magnolia ones especially. hugs, annie x

Inger-g sa...

Så mye flotte kort du har laget! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Ha en super uke!

Inger-g
:-)

Anonym sa...

Wow vilka härliga färger, så olika 2 från samma skiss kan bli.
Roligt att bli omnämnd som idéeare... / Ullis

Anonym sa...

Oh......I couldn't pick a favourite, they are both gorgeous. The pink and black combination is lovely.
Carole ;-)

Anonym sa...

Vilka söta kort du gör!

Marie sa...

Jahapp. Då får man väl öka på sitt tal då.... Nu gissar jag på 15
Kramiz