torsdag 27 november 2008

Dag 26 / Day 26


Här kommer tre uppsättningar julklappsetiketter som jag har gjort till på söndag. Inspirationen kommer från http://houseofinspiration.se/blogg.asp , absolut en sida värd att titta på om du inte redan har hittat den!
Det går lite trögt med hushållsarbetet (läs städningen...) här... Men eftersom det är 6 års kalas här i helgen så är det bara att bita ihop... Har idag mutat mig själv med att om jag gör en tråkig sak så får jag göra en rolig sak sen, det roliga har varit STRÄNGT TIDSBEGRÄNSAT, annars vet man ju hur det går! Disciplinen har varit riktigt kanon så det har faktiskt blivit en hel del gjort, både tråkigt o roligt. Sitter o klappar mig själv på axeln... Nej, nu är det dax för något tråkigt! Ses imorgon!
Three sets of Christmas tags that I have made for Sunday. Found the inspiration at the link above; a great Swedish blog well worth having a look at!
Today I have been bribing myself to get the necessary work around the house done... Better get back to work! See you tomorrow!

2 kommentarer:

Andrea, sa...

Great tags Christine, have a good weekend

Anonym sa...

Heeeej Christine!
Idag hittade jag till din sida, och där hittade jag mina fina julklappsetiketter! Skulle bara säga att dem blev så fina på paketen! Ha en fortsatt trevlig jul!
Kram Kram Marie Stenbeck