onsdag 5 november 2008

Dag 4 / Day 4


Så var det dax för kort nummer 4 i min candy (mer info hittar du i inlägget från den 2e november!)! Detta är ett beställningskort som blev väldigt uppskattat! Använde ingen skiss den här gången, utan nu var det eget skapande!
Stämpelmotivet, kalasfina Flisan, kommer från Landstoken o är färglagt med akvareller. Det mönstrade pappret kommer från Kelly Panacci. Texten är "metro" alfabetet från QK.
Kul att se att ni är så många som hoppat på min utmaning, glöm inte att man får lov att gissa mer än en gång om man vill!
Stora kramar till er alla! Fortsättning följer?!...
Card #4 in my challenge (for details read under the posting of November 2nd!) is a preordered one. Didn´t use a sketch this time so this is really my own creation!
The cute image; kalasfina Flisan, comes from Landstoken. Did the colouring with aquarelles. Kelly Panacci made the patterned paper and the letters are made with QK alphabet "metro".
So great to see that so many of you joined in my challenge! Feel free to vote as many times as you like!
Big hugs to all of you! To be continued?!...

9 kommentarer:

Marie sa...

Hej!
Nåja, änsålänge står jag fast vid mitt bud. Hoppas det håller!
Ha det gott!

Anonym sa...

å tack:) tänk att man är så fjantig;p när jag jobbade på dagis så förstog man ju att barn blir sjuka,och jag tyckte att föräldrarna var lite fjantiga som kände precis som jag kände idag:)
Jättefint kort du har gjort! Förstår att det blev högt uppskattat!!

Kram!

Maya sa...

Åhhh så mange flotte kort du har laget siden sist jeg var innom!
Og forstår godt de ble fornøyd med dette,det er jo nyydelig!
Og jammen tror jeg du holder på i hele 9 dager jeg ;)

Klemmer fra Maya :)

Maya sa...

Kanskje svare på spørsmålet ditt også..
Jeg har brukt en Fiskars punch til borden,husker ikke i farten hva den heter...
Skal sjekke det ut ;)
Klemmer fra Maya.

Cornelia sa...

Hej och tusen tack för ditt besök och kommentar hos mej!

Tänk vilken rolig effekt det kan bli, bara genom att låta en enda liten bokstav "ramla ner" litegrann.... snyggt!!!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!!

Tack för din gulliga kommentar hos mig...*LER*

Så fina kort du gör...fattar inte hur man gör..hihihihi..

Kram Nilla

Line:) sa...

Hei dette vil jeg være med på...høres morsomt ut:)Jeg tror det er 11 dager.Kjempefine kort du lager forresten!Jeg linker til siden din:)

Anonym sa...

What a pretty card and such a fun image.
Carole :-)

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

Hei Cristine.
i love this card.. the colors are perfect for this time of year and your image is fun!