tisdag 18 november 2008

Dag 17 / Day 17


Hej kollikokk!!! Kom just att tänka på Mulle... Vet inte varför... Måste säga att jag är lite stolt över mig själv - 17 dagar nu, inte illa alls! I alla fall inte för att vara jag!
Fortsätter med en ny tändsticksask, tyckte som sagt att detta var jätteskoj! Papper från around the block, gullig tomta från Magnolia och (favvisen just nu... märks det?!) Stickles! Dekorerar även baksidan med det mönstrade pappret och sätter min signatur. Gör ni andra det med?
Imorgon blir det äventyr - så det kan bli ett SENT inlägg - Vilmer och jag ska åka över till Köpenhamn och hämta våra biljetter till Italien! TJOHO, LYCKA, LYCKA, LYCKA! Snart bara en månad till vi åker! Måste bara berätta, vi ska åka tåg från Köpenhamn till Italien till jul, och genom att boka biljetterna direkt i Danmark sparar vi 6000 kr jämfört med om vi skulle beställa exakt samma biljetter genom SJ... Är det klokt!? Så nu har jag lite shoppingkassa med ner istället, hihihi... Vet någon hur man säger "var har ni pysselgrejorna?" på italienska?
Hi there! Must say that I am quite proud of myself! 17 days in a row, not bad at all - especially not for me!!!
Made one more box of matches , great fun! DP from around the block, sweet santa from Magnolia and (the present favourite... can you tell?!) Stickles! Decorated the back of the boxes as well with the DP and put my signature there. Do you do that too?
Tomorrow my youngest son and I are going on an adventure abroad... This might cause a late posting... We are going to Copenhagen to pick up our tickets to Italy! YEAAAAH! JOY! Will be back before lunch though, that´s how far we have to go! Have to tell you - getting the tickets in Denmark (will go by train from Copenhagen to Italy) saves us 600 Euro, compared to getting the tickets here in Sweden! 600 Euro... if you ask me, I think it´s sick! The trip is just a month away now, can´t wait!

3 kommentarer:

Line:) sa...

åh...enda en fin fyrstikkeske:)
Nå må jeg gjette på nytt;)Vi sier 20 dager...

Andrea, sa...

Oh this is wonderful, another fab Tilda. Your trip to Italy sound great bet you can't wait to go

Anonym sa...

Hej igen Christine!
Detta är ju min finfina tändsticksask som jag har på mitt storarumsbord. Jag verkligen älskar alla dina alster, kan du inte lära mig en dag?

Kram kram Marie